Open sollicitatie

Neem contact op

Werken bij een leuk kantoor waar je echt meetelt?

Wil je in teamverband werken met gedreven collega’s voor toonaangevende klanten bij een leuk kantoor? Motiveert het je de verwachting van ondernemers te overtreffen en bij te dragen aan hun succes? Ben jij nauwkeurig en cijfermatig ingesteld? Heb je een frisse blik op financiële zaken en ben je op zoek naar een verantwoordelijke zelfstandige functie binnen ons moderne kantoor? Lees dan snel verder.

werken-bij-axp_

Hoe kun je groeien bij AXP Adviseurs?

Bij AXP Adviseurs krijg je de ruimte om te groeien op de manier en in de richting die bij jou past. Zodat jij kunt uitblinken in wat voor jou belangrijk en van betekenis is.

Als ondernemerscoach

ben je primair het aanspreekpunt voor de ondernemer. Je hebt een gevarieerde klantenportefeuille en bent verantwoordelijk voor de klantenadministraties en managementrapportages. Als ondernemerscoach help je orde op zaken te stellen. Samen met de klant kijk je wat er goed gaat, wat er beter kan en waar je tegenaan loopt. Je stelt een plan van aanpak op en gaat aan de slag. Als ondernemerscoach geef je tips, concreet advies, help je bij het nemen van beslissingen en het regelen van zaken.

Wil je meer informatie over werken bij AXP?

Heb je interesse in het werken op de vestiging Amsterdam? Vraag dan naar Lianne van Vliet of Jorrit Bakkum. Zij zijn bereikbaar onder nummer +31 (0)20 280 7050.

Geef je meer de voorkeur aan het werken op de vestiging Rotterdam? Vraag dan naar Mario de Laat of Wim Halverhout. Zij zijn bereikbaar onder nummer +31 (0)10 492 1075

Wil je jouw interesse via mail versturen? Stuur je bericht dan aan Wim

Als fiscalist

leiden we je breed op. Doordat je kennis hebt van verschillende fiscale aspecten, kan je de klant breed adviseren. Vanaf het begin van je carrière heb je contact met onze klanten. Fiscalist Mario de Laat is jouw mentor, je staat er dus niet alleen voor. Hij leert jou de kneepjes van het vak. Op deze wijze kan je binnen een paar jaar groeien tot een ervaren fiscalist. Ben je een ervaren fiscalist, dan werk je zelfstandig. Binnen een team van specialisten levert eenieder een bijdrage aan de beschikbare (fiscale) vakkennis. Je ben een vraagbaak voor collega’s en helpt met Mario de collega’s met minder ervaring zichzelf te ontwikkelen op vakinhoudelijke én communicatieve aspecten.

Als administratieve coach

verzorg je de administraties van A t/m Z. Naast het bijwerken van de administraties heb je ook veel klantcontact. De veelzijdige rol betreft de volgende werkzaamheden:

  • Het boeken van inkoop-, verkoop- en kostenfacturen.
  • Het verwerken van bankmutaties.
  • Het voorbereiden en/of samenstellen van jaarrekeningen.
  • Het voorbereiden en opstellen belastingaangiften. (o.a. door de medewerker die aangiften regelt)
  • Eventueel verwerken van de salarisadministratie van diverse klanten.

Over jou

Voor de functie van ondernemers- of fiscale coach beschik je over een afgeronde opleiding HBO accountancy/SPD/fiscaal of een afgeronde master op het gebied van bijvoorbeeld fiscaal recht of fiscale economie.

Voor de functie van administratieve coach is minimaal een afgeronde MBO Opleiding (bedrijfsadministratie) gewenst. Indien je wil doorgroeien is een afgeronde HBO een pré.

Voor alle functies is het volgende van toepassing:

  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je hebt affiniteit met administratieve automatisering en procesoptimalisatie.
  • Je hebt ervaring met Excel en bij voorkeur ook met Twinfield en of Exact.
  • Je bent dienstverlenend ingesteld, initiatiefrijk, communicatief, enthousiast en hebt een positieve werkhouding.
  • Omdat wij ook internationale klanten hebben, dien je uitstekend in het Engels te kunnen communiceren.

Wie ben jij

Met jouw kennis, ervaring en enthousiaste persoonlijkheid ben je op ons kantoor Amsterdam of Rotterdam.

Je bent minimaal 24 uur beschikbaar en in het bezit van bij voorkeur een fiscale opleiding (HBO/WO). Je hebt minimaal 2-4 jaar relevante werkervaring, bent vakinhoudelijk op de hoogte van recente ontwikkelingen. Je bent resultaatgericht, neemt graag initiatief en hebt een grote affiniteit met automatisering. Kennis van Nextens aangiftesoftware is een pluspunt.

Als je ook nog een flinke dosis zelfstandigheid, cliëntgerichtheid en gezelligheid meebrengt, pas je goed in ons team en bij onze klanten. Je bent collegiaal, werkt graag in teamverband samen met andere collega’s en houdt in stressvolle situaties het hoofd koel. Plannen en prioriteren kun je als geen ander.

Wat bieden wij

  • De mogelijkheid om direct te starten;
  • Een afwisselende baan met volop ruimte voor ontwikkeling;
  • Collegialiteit en een gezellig team;
  • Werkdagen en -tijden in overleg;
  • Een prima salaris afhankelijk van jouw profiel en werkervaring;
  • Een pensioenregeling.

Over ons

AXP is een advies en administratiekantoor met vestigingen in Amsterdam en Rotterdam. Het kantoor is in 1999 opgericht.

De vestiging in Rotterdam is onze brede MKB-praktijk met specialisatie in administratieve dienstverlening en strategisch-, en fiscaal advies aan de DGA.

Vanuit onze vestiging in Amsterdam bedienen wij ook internationale creatieve ondernemers zoals uitvoerend artiesten, media-productiebedrijven en organisatoren van evenementen, festivals en sportwedstrijden. Met AXP For Models zijn we marktleider in administratieve- en fiscale dienstverlening aan internationale fotomodellen.

Vanuit beide vestigingen begeleiden we internationale bedrijven, bij het opzetten van vestigingen in Nederland.

AXP is lid van het RB en NOAB.