Hi, How Can We Help You?
  • Amsterdam: +31 (0)20 280 7050
  • Rotterdam: +31 (0)10 492 1075

Administratiekantoor Rotterdam

Administratiekantoor Rotterdam

Ben jij een ondernemer in hart en nieren? Dan wil je natuurlijk het liefst bezig zijn met waar je goed in bent: ondernemen! Toch zul je ook tijd vrij moeten maken om je administratie te verwerken. Dit is een klus die nu eenmaal moet, maar die altijd meer tijd in beslag neemt dan je van te voren had bedacht. AXP Adviseurs, hét administratiekantoor in Rotterdam voor bijzondere ondernemers, helpt je graag met dit soort zaken! Of je recent een eigen onderneming bent gestart, je een jaarrekening moet opstellen of hulp nodig hebt bij het doen van belastingaangifte, ons team van adviseurs staat voor je klaar. Ben je benieuwd wat AXP voor jou kan betekenen? Maak dan vrijblijvend een kennismakingsafspraak!

administratiekantoor rotterdam

Over ons administratiekantoor in Rotterdam

AXP Adviseurs heeft  twintig jaar geleden in 1999 haar eerste administratiekantoor geopend in Rotterdam. Wegens groei en succes volgden later nog twee kantoren in Amsterdam en New York. In de afgelopen jaren zijn we uitgegroeid tot een gespecialiseerd kantoor op het gebied van innovatieve dienstverlening voor specifieke branches en sectoren, zoals sport, media en entertainment en mode. De wensen en behoeften van de klant staan bij ons centraal in onze dienstverlening. Wij leveren een compleet pakket van administratieve- en fiscale diensten aan MKB ondernemers en in het bijzonder DGA’s. Verder helpen we bedrijven met overnames, herstructureringen en financieringen. Heb je een internationaal bedrijf? Of ben je ondernemer en internationaal actief? Ook dan kun je bij ons terecht. Ons team zorgt er namelijk altijd voor dat zij op de hoogte zijn van de wet- en regelgeving van zowel binnen- als buitenland. 

Je kunt op verschillende manieren profiteren van onze innovatieve dienstverlening. Zo is de aanlevering en verwerking van de administratie volledig gedigitaliseerd. Hierdoor wordt het mogelijk om waar en wanneer je maar wilt facturen en bonnen aan te leveren. Bovendien kunnen we hierdoor, indien gewenst bij jou op locatie werken. Daarnaast is het mogelijk om op afroep gebruik te maken van onze dienstverlening. Dit scheelt niet alleen in de kosten – je hoeft namelijk geen vaste, dure boekhouder meer in dienst te nemen – maar zorgt er ook voor dat wij tijd overhouden om je te ondersteunen bij zaken die écht belangrijk zijn. Een win-winsituatie!

Onze dienstverlening en onze klanten

AXP heeft momenteel ruim zeshonderd klanten. Zij zijn allemaal werkzaam in diverse branches. Wij bieden hen een compleet pallet van administratieve en fiscale diensten. Dit doen we voor MKB ondernemers, met bijzondere aandacht voor DGA’s. Onze dienstverlening bestaat onder meer uit het begeleiden van start-ups, het geven van advies aan al gevestigde bedrijven en de ondersteuning van middelgrote ondernemingen. Denk hierbij aan de voorbereiding van de wettelijke accountantscontrole of audit. Bovendien hebben we veel ervaring met  overnames, financieringen en herstructureringen.

We vinden het ook belangrijk om begeleiding te bieden aan bedrijven die op internationaal niveau werkzaam zijn. Het gaat hierbij voornamelijk om ondernemers uit de VS en UK die graag een vestiging willen openen in Nederland. Met onze pragmatische en oplossingsgerichte dienstverlening, onderscheiden wij onze van de grote advieskantoren. Zij vragen veelal hoge fees en bieden weinig service. AXP daarentegen doet altijd nét een stapje extra. En dat merken onze klanten.

Tenslotte focussen we met onze derde grote adviespraktijk op creatieve ondernemers die zowel werkzaam zijn in binnen- en buitenland. Je kunt hierbij denken aan artiesten, influencers, de organisatoren van events, media- en productiebedrijven en grote sportwedstrijden. Met AXPformodels zijn we marktleider in administratieve en fiscale dienstverlening voor internationale  fashionmodellen.

Overstappen een gedoe? Niet bij AXP!

Er zijn ondernemers die liever zouden overstappen naar een ander administratiekantoor, omdat ze niet tevreden zijn over de huidige dienstverlening. Dit doen ze echter niet, vanwege de vermeende rompslomp die hierbij komt kijken. Het gevolg is dat er iets aan de situatie veranderd en ze ontevreden blijven. Bij AXP Adviseurs is overstappen geen gedoe. Wij zorgen ervoor dat je bij de overdracht professioneel wordt begeleid. Op een fijne manier maak je kennis met onze medewerkers en kun je wennen aan onze gebruiksvriendelijke systemen. Zo kun je probleemloos overstappen op elk moment!

administratiekantoor ondernemers

Je administratie uitbesteden? Wij helpen je graag!

Wil je een ervaren administratiekantoor in Rotterdam waar je terecht kunt met je complexe administratie? Of wil je advies over financieringen, overnames of andere zaken? Laat het ons weten door contact op te nemen via +31 (0)20 330 8785 of via rotterdam@axp.nl dan maken we geheel vrijblijvend een afspraak.

Bespaar tijd én geld met een goed administratiekantoor in Rotterdam

Wij bieden kwalitatieve administratieve en fiscale dienstverlening aan MKB ondernemingen. Bijzondere aandacht gaat uit naar ondernemers die ook op internationaal niveau actief zijn. Van de begeleiding bij start-ups tot advies bij een bedrijfsoverdracht; ons team van adviseurs staat elke dag opnieuw voor je klaar om jouw verwachtingen als klant te overtreffen. AXP gaat graag een stapje verder en dat betekent dat je ook bij ons terecht kunt voor verschillende ondernemersvraagstukken, denk aan financieringen en herstructureringen. Daarbij voorzien we DGA’s van gedegen (fiscaal) advies. In de afgelopen jaren zijn we specialist geworden in innovatieve dienstverlening voor bijzondere branches en sectoren. Jouw adviesvraag staat hierin altijd centraal.

Ben jij een échte ondernemer op zoek naar een advieskantoor in Rotterdam? Kom eens langs!

Ben jij een echte ondernemer?
Dan pas je bij ons.