Wie zijn wij?
AXP is veel meer dan een standaard administratiekantoor. We zijn een volledig adviesbureau dat zich inzet voor echte ondernemers. We nemen de complete administratie uit handen en bieden deskundig fiscaal bedrijfsadvies. Met ons team van 25 professionals ondersteunen we meer dan 600 MKB-bedrijven. Wat ons onderscheidt, is onze innovatieve aanpak in financiële oplossingen voor ondernemers. AXP staat bekend als een van de meest vooruitstrevende bedrijven in onze sector.
Bij AXP werken we met een team van zowel jong talent als ervaren professionals. Met kantoren in zowel Amsterdam als Rotterdam bieden we een moderne werkomgeving die past bij onze innovatieve instelling.
Ontwikkelen binnen AXP
Bij AXP Adviseurs geloven we niet in een vastomlijnd groeipad. Bij ons krijg je de vrijheid om jezelf te ontwikkelen.
We hebben budget beschikbaar voor opleidingen en cursussen, en we moedigen dit alleen maar aan! Als jij iemand bent die zich graag verder wil ontwikkelen en hogerop wil komen met een ondernemende instelling, dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Bij ons staat investeren in ons personeel op de eerste plaats. Waarom? Omdat we echte sparringpartners voor onze klanten zijn. Dit kan alleen met een team van getalenteerde mensen die kwaliteit en innovatie belangrijk vinden.
Wij beantwoorden al je vragen
over het werken bij AXP
Hoe kan ik solliciteren?
Heb je interesse in één van onze vacatures? Stuur dan jouw CV & motivatie op naar: personeel@axp.nl
Waarom bij AXP werken?
- Aantrekkelijk salaris
- Professionele groeimogelijkheden
- Werken met toonaangevende internationale klanten
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarde
- Naast hard werken, genoeg tijd voor plezier op de werkvloer
- Gezellige borrels in de Oude Haven
Na hoe lang reactie op mijn sollicitatie?
Wij reageren uiterlijk binnen twee werkdagen.
Welke carrièremogelijkheden zijn er bij AXP?
- Groei binnen huidige functie (vergroten verantwoordelijkheden)
- Hogere functies. Bijvoorbeeld senior specialist, teamleider, manager of zelfs aandeelhouder.
- Horizontale groei, door over te stappen naar een andere afdeling binnen ons bedrijf.
- Groei door bijscholing (op onze kosten).
Hoe verloopt het sollicitatieproces?
- Wij ontvangen jouw CV & motivatie.
- Wij nemen contact met jou op.
- We plannen een online, informeel kennismakingsgesprek in.
- Bij een positieve kennismaking, plannen we een tweede gesprek in.
- Als we enthousiast zijn over jou, doen we je een aanbod en kun je snel aan de slag op je eerste werkdag!
Is het mogelijk om vanuit huis te werken?
Natuurlijk kan dat. Meestal werken we samen op kantoor, maar we zijn heel flexibel. Als je een dagje vanuit huis wilt werken, begrijpen we dat volledig.