Op zoek naar een administratiekantoor in Rotterdam?

Neem contact op

AXP Adviseurs Rotterdam

Ben jij als ondernemer op zoek naar een administratiekantoor in Rotterdam? AXP Adviseurs, hét administratie- en adviesbureau voor bijzondere ondernemers, helpt je graag verder! Naast het verzorgen van je administratie en het doen van belastingaangifte, kunnen we je ook voorzien van fiscaal advies. Welke vraag je ook hebt, ons team staat altijd voor je klaar. Hierbij richten we ons voornamelijk op MKB ondernemingen, DGA’s en startende bedrijven.

Wij hebben een grote passie voor het ondernemerschap. Logisch dus dat we met plezier andere ondernemers ondersteunen bij het verwezenlijken van hun droom. Dit doen we onder meer door je bij te staan in administratieve en fiscale vraagstukken. Wij weten namelijk als geen ander hoe tijdrovend dit kan zijn. Daarom nemen we deze taken graag voor je uit handen! Met AXP heb je aan adviseur voor het leven! Zelf ontdekken?

rotterdam administratiekantoor

01. AXP Klant

VOOR BIJZONDERE, GEDREVEN ONDERNEMERS. ONDERNEMEN ALS EEN TOPSPORT.

Pro-actief, pragmatisch en oplossing gericht

02. AXP Factor

WIJ DENKEN IN MEER DAN CIJFERS ALLEEN. DAT IS DÉ AXP FACTOR.

Vertrouwen, gedrevenheid en plezier

03. AXP Medewerker

HELDERE DOELEN EN EEN FOCUS OP PERSOONLIJKE ONTWIKKELING

Deskundig, professioneel en vakkundig

Ons administratie en advieskantoor in Rotterdam

In 1999 werd de eerste vestiging van AXP Adviseurs in Rotterdam geopend. Vanwege de grote groei kwam hier later ons administratiekantoor in Amsterdam bij. Als advies- en administratiekantoor hebben we ons gespecialiseerd in innovatieve dienstverlening voor bijzondere branches en sectoren, waaronder mode, sport en evenementen. In veel gevallen is de administratie in dit soort branches complexer dan normaal. Het uitbesteden van de administratie kan dan uitkomst bieden. Als klant sta jij voor ons centraal, altijd. Onze dienstverlening bestaat uit een totaalpakket van administratieve- en fiscale diensten voor MKB ondernemers en DGA’s. Ons team staat klaar om bedrijven te ondersteunen bij overnames, herstructureringen en financieringen. Ook als ondernemer die op internationaal niveau actief is kun je bij ons terecht. Wij zorgen er namelijk voor dat we te allen tijde op de hoogte zijn van de wet- en regelgeving in zowel binnen- als buitenland.

Onze innovatieve dienstverlening bestaat uit diverse elementen. De aanlevering en verwerking van de administratie hebben we volledig gedigitaliseerd. Dit wil zeggen dat je waar en wanneer je maar wilt bonnen en facturen kunt uploaden. Daarnaast is het zo voor ons mogelijk om, indien gewenst, bij jou op locatie te werken. Ook heb je de mogelijkheid om op afroep van onze diensten gebruik te maken. Op deze manier houden we extra veel tijd over om je te ondersteunen bij zaken die er écht toe doen.

Onze dienstverlening en onze klanten

Bij AXP staan we klaar voor zo’n ruim zeshonderd klanten. Allen zijn zij werkzaam in verschillende branches. Van het begeleiden van start-ups en het adviseren van gevestigde bedrijven tot de ondersteuning van middelgrote bedrijven; elke dag opnieuw staan onze administratieve medewerkers, fiscalisten en bedrijfs- en juridisch adviseurs voor je klaar met hetzelfde doel voor ogen, namelijk jouw verwachtingen blijven overtreffen.

Daarnaast werken we ook veel voor bedrijven die internationaal werkzaam zijn. Denk aan ondernemers uit de VS en UK die graag een vestiging in Nederland willen starten. Hierin onderscheiden wij ons van de grotere advieskantoren door onze pragmatische en oplossingsgerichte dienstverlening. Waar zij veelal hoge fees vragen en weinig service bieden, zetten we bij AXP nét dat stapje extra. En dat merken onze klanten.

Overstappen een gedoe? Niet bij AXP!

Veel ondernemers zouden eigenlijk liever willen overstappen naar een ander administratiekantoor, omdat ze niet tevreden zijn over de huidige dienstverlening. Vaak doen ze dit echter niet, vanwege de vermeende rompslomp die hierbij komt kijken. Het gevolg is dat er iets aan de situatie veranderd en ze ontevreden blijven. Bij AXP Adviseurs is overstappen geen gedoe. Ons on-boarding team zorgt ervoor dat je bij de overdracht professioneel wordt begeleid. Op een fijne manier maak je kennis met onze medewerkers en kun je wennen aan onze gebruiksvriendelijke systemen. Zo kun je probleemloos overstappen op elk moment!

Bespaar tijd én geld met een goed administratie en advieskantoor in Rotterdam

Bij AXP kunnen MKB ondernemingen terecht voor kwalitatieve administratieve dienstverlening, bedrijfsadvies en fiscaal advies. Wij hebben in het bijzonder veel aandacht voor ondernemers die ook op internationaal niveau werkzaam zijn. Of je nu als start-up op zoek bent naar begeleiding of advies nodig hebt bij een bedrijfsoverdracht, onze deskundige adviseurs staan dag in dag uit voor je klaar om je verwachtingen te overtreffen. Wij zetten namelijk graag een stapje extra. Dit betekent dat we je ook ondersteunen bij diverse ondernemersvraagstukken, zoals financieringen en herstructurering. Daarnaast voorzien we DGA’s van gedegen (fiscaal) advies. De afgelopen jaren hebben we ons gespecialiseerd in innovatieve dienstverlening voor unieke sectoren en branches. Hierbij staat jouw adviesvraag te allen tijde centraal.

Ben jij een échte ondernemer op zoek naar een advieskantoor in Roterdam? Kom eens langs!

Hulp nodig met je administratie?
AXP uit Rotterdam helpt je graag!

Ben je op zoek naar een administratie en advieskantoor in Rotterdam? Of heb je vragen over één van onze diensten? AXP Adviseurs helpt je graag!

Contact met ons administratiekantoor in Rotterdam

+31 (0)10 492 1075rotterdam@axp.nl

Liever teruggebeld worden?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.
Naam*