MKB advies

Neem contact op

Advies voor jou MKB onderneming

Ben jij een ondernemer in hart en nieren? Logisch dat je je dan graag bezighoudt met waar je goed in bent: ondernemen! Met onze passie voor het ondernemerschap snappen wij dat als geen ander. Bij AXP Adviseurs voorzien we jou als MKB onderneming dan ook graag van advies op het gebied van administratieve en fiscale vraagstukken. Naast MKB’ers, begeleiden wij ook regelmatig DGA’s en startende ondernemers. Bovendien is ons dienstverleningspakket breder dan alleen adviseren. Ben jij bijvoorbeeld (recent) een eigen onderneming gestart? Of kun je wel wat hulp gebruiken bij het doen van belastingaangifte? Wat voor vragen je ook hebt, onze vakkundige medewerkers staan voor je klaar. Ons streven bij de oprichting van ons kantoor was de adviesbehoefte van onze klant centraal stellen. Vandaag de dag is dat nog steeds de kern van onze dienstverlening. Wij lopen namelijk nét een stukje harder voor onze klanten dan de rest en dat merken ze!

mkb advies

MKB advies door AXP?

Waarom kiezen voor AXP? Wij hebben de afgelopen jaren heel wat ondernemers kunnen ondersteunen. In 1999 opende AXP de deuren van haar eerste kantoor in Rotterdam. Wegens groei en succes kwam daar zeven jaar later een vestiging in Amsterdam bij, gevolgd door nog een kantoor in New York voor onze klanten die op internationaal niveau werkzaam zijn. In al die jaren hebben we ons gespecialiseerd als dé innovatieve dienstverlener voor bijzondere sectoren en branches, zoals sport, evenementen en mode. Er is vaak sprake van een complexe administratie in dit soort sectoren, aangezien er vele diverse elementen zijn waarmee rekening moet worden gehouden. Vanzelfsprekend zijn we onze klanten graag optimaal van dienst. Daarom zijn al onze adviseurs altijd op de hoogte van de wet- en regelgeving van zowel binnen- als buitenland. Daarnaast vinden we het erg belangrijk om verder te kijken dan alleen de cijfers. We verdiepen ons daarom ook gronding is de sectoren waar onze klanten werkzaam zijn.

Onze innovatieve dienstverlening levert jou als klant verschillende voordelen op. Zo is het mogelijk om waar en wanneer je maar wilt bonnen en facturen te uploaden. De aanlevering en verwerking van de administratie hebben we namelijk volledig gedigitaliseerd. Hierdoor kunnen we niet alleen de kosten laag houden, maar zouden we – indien gewenst – onze werkzaamheden ook bij jou op locatie uit kunnen voeren. Daarnaast is het mogelijk om van onze diensten op afroep gebruik te maken. Je hoeft dus geen vaste adviseur in dienst te nemen. Scheelt voor jou in de kosten en voor ons betekent het dat we meer tijd overhouden om je te ondersteunen bij zaken die echt belangrijk zijn.

Overstappen een gedoe? Niet bij AXP!

Veel ondernemers in Nederland zijn niet tevreden met de dienstverlening van hun huidige adviseur. Desondanks maken ze niet de overstap naar een ander, omdat ze bang zijn voor de vermeende rompslomp die erbij komt kijken. Bij AXP is overstappen geen gedoe. Tijdens de overstap wordt je begeleid door ons professionele on-boarding team, zodat je er niet alleen voor staat. Zij helpen je op een prettige manier kennismaken met onze medewerkers en gebruiksvriendelijke systemen. Stap probleemloos over, anytime!

Hulp nodig?

Kun jij als MKB onderneming ook wel het advies van een professional gebruiken? Of wil je meer weten over onze andere diensten? Bij AXP Adviseurs helpen we je graag! Maak geheel vrijblijvend een afspraak.

Contact met ons administratiekantoor in Amsterdam

+31 0(20) 280 7050amsterdam@axp.nl
+31 (0)10 492 1075rotterdam@axp.nl

Liever teruggebeld worden?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*