Salarisadministratie AXP Amsterdam

Neem contact op

Zorgeloze salarisadministratie via AXP Amsterdam

Groeit jouw bedrijf als een malle, dan ontkom je er niet aan om op een gegeven moment extra handen aan te nemen zodat je al je werkzaamheden nog naar behoren uit kunt voeren. En neem je nieuwe werknemers aan, dan moet je – logischerwijs – ook hun salaris uitbetalen.

Eén van de diensten van AXP Amsterdam is het verzorgen van de salarisadministratie. Voor diverse bedrijven voeren wij de salarisadministratie uit, zodat de ondernemers zich kunnen focussen op hun ondernemerschap. Kortom, met AXP heb je een adviseur voor het leven. Zelf ontdekken? Maak dan een vrijblijvende afspraak!

Contact opnemen
salarisadministratie door AXP Adviseurs

Persoonlijk

Wij kennen en begrijpen de klant. Wij zijn proactief, pragmatisch en oplossingsgericht.

Coachend

Wij delen informatie, gaan met elkaar in gesprek en halen het beste uit jou als ondernemer naar boven. AXP denkt meer dan in cijfers alleen en zet nét dat stapje extra. En dat merken onze klanten.

Focus op ontwikkeling

AXP besteedt aandacht aan coaching en begeleiding van betrokken en gemotiveerde medewerkers. De medewerkers van AXP zijn fijn in de omgang, stellen het belang van de klant centraal en komen gedane beloften na.

Salaris­administratie is geen druk op de knop

Intern je salarisadministratie regelen met de juiste software, zorgt voor een beter overzicht dan wanneer je elke maand van ons de documenten ontvangt. Let hierbij wel op dat je de juiste software kiest en houdt er rekening mee dat de implementatie van de software tijd en kosten met zich meebrengen.

Moet je zelf de salarisadministratie verwerken, dan kost dit veel tijd. Er zijn immers regelmatig veel wijzigingen op het gebied van wet- en regelgeving die van invloed zijn op het administreren van de salarissen. Hierbij kun je denken aan:

Loonbelasting wetgeving Sociale verzekeringen
Arbeids- en ontslagrecht CAO’s
Pensioenen Verlof en verzuim
Arbo wetgeving Subsidies en loonkostenvoordelen

Van belang is dat alle actuele veranderen meteen worden doorgevoerd. Maandelijks dienen alle gegevens voor bepaalde data verwerkt te zijn. Deze werkzaamheden kun je uitbesteden aan het team van AXP Amsterdam.

De salarisadministratie: onze werkzaamheden

AXP Amsterdam neemt jouw salarisadministratie compleet of deels uit handen. Dit is maar net waar jouw specifieke wensen en behoeftes liggen. Wij bieden verschillende scenario’s aan:

Alle werkzaamheden worden door ons uitgevoerd en jij krijgt als klant een bericht wanneer deze zijn uitgevoerd.

  • Wij onderhouden de algemene salaris instellingen;
  • Wij onderhouden de branchespecifieke instellingen (bijvoorbeeld overwerktarieven, salarisaanpassingen, andere CAO-wijzigingen);
  • Wij onderhouden de bedrijfs-, salaris- en HR-instellingen;
  • De mutaties worden aangeleverd door de klant. Wij controleren en verwerken de mutaties;
  • Wij verwerken en controleren de salarisrun;
  • De klant controleert de salarisverwerking en doet de betaling;
  • De klant maakt de salaris beschikbaar aan zijn medewerkers;
  • Wij versturen de belasting- en pensioenaangiftes;
  • Wij lossen jouw bedrijfsproblemen op.

Je maakt gebruik van verschillende HR diensten, maar kunt wel een beroep op ons doen voor het verwerken van de salarissen en maandelijkse controles.

  • Wij onderhouden de algemene salaris instellingen;
  • Wij onderhouden jouw branchespecifieke instellingen;
  • Wij onderhouden jouw bedrijfs-, salaris- en HR-instellingen;
  • Wij implementeren de HR- en salaris instellingen van nieuwe klanten;
  • De klant voert zelf ‘eenvoudige’ salarismutaties in;
  • Medewerkers kunnen zelf verlof aanvragen;
  • De klant verwerkt zelf deze verlofaanvragen;
  • De klant verwerkt zelf inkomende verzuim cases;
  • Wij adviseren je hoe met verschillende verzuim cases om te gaan;
  • De klant controleert aan het einde van de periode alle mutaties en vraagt de salarisrun aan;
  • Wij verwerken en controleren de salarisrun en informeren de klant;
  • Wij informeren de Belastingdienst en het pensioenfonds;
  • Wij lossen jouw bedrijfsproblemen en medewerkersproblemen op;
  • De klant heeft toegang tot alle digitale medewerker dossiers en kan hier zelf cases (zoals functionering, opleiding etc) aan toevoegen.

Salarisadministratie uitbesteden?
AXP uit Amsterdam helpt je graag!

Ben je op zoek naar een administratie- en advieskantoor in Amsterdam? Of heb je vragen over één van onze diensten? AXP Adviseurs helpt je graag! Ons adres is Gatwickstraat 33, 1043 GL Amsterdam.

Contact met ons administratiekantoor in Amsterdam

+31 0(20) 280 7050amsterdam@axp.nl

Liever teruggebeld worden?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*