Jij bent een ondernemer met passie voor je vak. Logisch dat je je dan ook vooral bezig wilt houden met waar je echt goed in bent, namelijk ondernemen! Dat begrijpen wij als geen ander. Bij AXP Adviseurs kun je als MKB onderneming terecht voor een totaalpakket op het gebied van fiscaal advies, bedrijfsadvies en alle administratieve diensten. Naast de MKB, fungeren wij ook als adviseur voor DGA’s en startende ondernemers. Dus of je nu (recent) een eigen bedrijf bent gestart, je midden in een bedrijfsovername zit of hulp kunt gebruiken bij belastingaangifte, onze medewerkers staan voor je klaar. Door onze passie voor het ondernemerschap, helpen wij graag andere ondernemers op weg bij het realiseren van hun droom. Hierbij staat jouw adviesbehoefte centraal. Dit was al zo bij de opening van ons eerste kantoor en vandaag de dag is dat nog steeds de kern van onze dienstverlening. Wij lopen namelijk nét een stukje harder dan de rest voor onze klanten en dat merken ze!
Waarom AXP Adviseurs?
Het eerste kantoor van AXP werd geopend in 1999 in Rotterdam. Wegens groei en succes kwam daar zeven jaar later een vestiging in Amsterdam bij, gevolgd door een kantoor in New York voor onze klanten die ook op internationaal niveau werkzaam zijn. In de afgelopen jaren hebben we ons ontwikkeld tot dé innovatieve dienstverlener voor bijzondere branches en sectoren zoals sport, media en entertainment en mode. In deze branches is er veelal sprake van een complexere administratie, al helemaal wanneer deze klanten ook buiten de Nederlandse landsgrenzen actief zijn. Er zijn namelijk veel verschillende elementen waarbij rekening gehouden moet worden. Logischerwijs willen we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Onze medewerkers zijn daarom altijd op de hoogte van de wet- en regelgeving van zowel binnen- als buitenland. Daarnaast vinden we het belangrijk om verder te kijken dan alleen de cijfertjes. Ter aanvulling hierop verdiepen we ons ook grondig in de branches waar onze klanten werkzaam zijn, zodat we ze van gedegen advies kunnen voorzien.
Onze innovatieve dienstverlening biedt verschillende voordelen voor onze klanten. Zo is het bij ons mogelijk om waar en wanneer je maar wilt bonnen en facturen te uploaden. Dit komt doordat we de aanlevering en verwerking van de administratie compleet hebben gedigitaliseerd. We houden op deze manier niet alleen de kosten laag, maar hebben daardoor ook genoeg tijd over om je te ondersteunen bij zaken die écht belangrijk zijn. Bovendien wordt het zo voor ons mogelijk om – indien gewenst- onze werkzaamheden bij jouw op locatie uit te voeren. Daarnaast kun je van onze dienst op afroep gebruikmaken. Heel eenvoudig, heb je ons nodig, dan schakel je ons in! Hierdoor is de klassieke, vaste boekhouder overbodig geworden. Let maar eens op, ons team zorgt voor meer rendement en kost minder dan een adviseur in loondienst.
Overstappen een gedoe? Niet bij AXP!
Veel MKB ondernemingen zijn ontevreden over de diensten van hun huidige adviseur. Desondanks willen ze de overstap niet maken omdat ze bang zijn voor de vermeende rompslomp die hierbij komt kijken. Gelukkig voor jou kunt bij AXP overstappen zonder gedoe. Tijdens de overstap wordt je begeleidt door ons professionele on-boarding team en maak je zo op een prettige manier kennis met onze medewerkers en gebruiksvriendelijke systemen. Probleemloos overstappen wanneer je maar wilt!
Hulp nodig?
Wil jij voor jouw MKB onderneming ook een vakkundige adviseur inschakelen? Wil je wat meer weten over onze diensten? Bij AXP Adviseurs helpen we je graag! Maak geheel vrijblijvend een afspraak.
Contact met ons administratiekantoor in Amsterdam
Contact met ons administratiekantoor in Rotterdam
Liever teruggebeld worden?
Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.
"*" geeft vereiste velden aan